a
d

WE ARE BRUNN

Let’s Work Together

a
wat wij doen

Strategisch en uitvoerend

Crisp is sterk in het bedenken van creative en effectieve PR en marketing campagnes. Maar ook in de uitvoering blinken wij uit. Ontzorgen is ons motto, waarbij verwachtingsmanagement de sleutel tot een succesvolle samenwerking is.

Strategie

Van theorie naar praktijk

Strategieën die werken. Gefundeerd op theorie en onderzoek. Met als doel resultaat dat bijdraagt aan de doelstelling van jouw merk of marketingafdeling. Wij helpen je jouw bedrijf overtuigend te positioneren.

Content creatie

Owned, Earned en Paid

Content is King. Maar het effectief inzetten van content is Keizer. Bijvoorbeeld een video: deze maken wij zo dat het op alle kanalen - zowel intern als extern - in alle formaten, ingezet kan worden.

Public Relations

Laat anderen over jouw merk praten

Van persbericht tot PR campagne. Maar ook in events, introducties van een start-ups en crisismanagement zijn wij sterk. Met onze ervaring zijn wij jouw PR bureau.

Diensten

PR

Van creatieve PR campagne, event en (digitale) persconferentie tot persbericht en persfoto. PR is onze kern en wij bieden volledige ondersteuning op zowel project- als vaste basis.

Influencer marketing

Influencers – in de breedste zin – kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan het succesvol uitdragen van je boodschap. Wij hebben een groot netwerk en ruime ervaring in het samenwerken met influencers.

Media training

In samenwerking met oud-NOS presentator en journalist Frank du Mosch geven wij mediatrainingen die een stapje verder gaan.

Video & podcast

Content via geluid en video. Van promovideo en webinar tot podcast. Wij werken samen met de beste video- en audioprofessionals, waarbij wij jouw verhaal omzetten in de mooiste video.

Graphic design

Een illustratie, animatie of perspakket: je laadt jouw boodschap met emotie. Wij ondersteunen communicatie met creatieve visuele creaties.

Copywriting

Wij schrijven naast persberichten ook ijzersterke blogs, whitepapers, artikelen en nieuwsbrieven. Hierbij houden we rekening met het doel van de content: conversie, SEO of efficiënt informeren.

Cases