a
d

WE ARE BRUNN

Let’s Work Together

u
Crisp PR & Communicatie

Vers, fris en vernieuwend

Mensen laten praten over jouw merk. Dat is het ultieme doel van iedere marketing campagne. De overtreffende trap van verkoopcijfers. Ik heb Crisp in 2020 opgericht om merken te helpen dat ultieme doel te behalen. Met Public Relations als onze kernexpertise brengen wij beproefde theorieën, zoals Identiteit, Imago en Reputatie, op een frisse en vernieuwende manier in de praktijk.

Identiteit

Brand Builders

01

Wij helpen je jouw bedrijf overtuigend te positioneren op alle communicatie fronten. Of dat nou in een marketingstrategie, interview of sales- of investeerders pitch is.

Imago

Content Creators

02

Wij maken effectieve content waarmee je jouw propositie duidelijk communiceert. Content die inzetbaar is op alle communicatiekanalen en bovendien aanstuurt op actie en conversie.

Reputatie

Reputation Managers

03

PR is onze kern: wij zorgen dat jouw bedrijf of product in het nieuws komt. Van introductie tot structurele PR, wij hebben ruime ervaring en een groot netwerk van journalisten en influencers.

Public Relations

Wij zijn Brand Builders

Onze kernexpertise is Public Relations. Hierdoor hebben wij een unieke kijk op marketing en communicatie: wij vertellen liever een eerlijk verhaal waarmee we consumenten en journalisten aanspreken en vertrouwen wekken, dan dat we een dienst of product opdringen. Dit vind je terug in onze strategieën en de content die wij creëren.

Chris heeft ervaring in PR opgedaan aan zowel bureauzijde als klantzijde. Hij heeft gewerkt voor merken zoals Google, Nikon, Payconiq, VodafoneZiggo en Zonnatura. Bij Payconiq, waar Chris werkte voordat hij Crisp oprichtte, was hij verantwoordelijk voor marketing en communicatie richting consumenten. Die ervaring maakt dat Crisp altijd meedenkt met merken hoe een PR strategie kan bijdragen in een overkoepelende marketing campagne, zowel strategisch als op resultaat.

Vacatures

Crisp PR & Communicatie heeft voor ons de PR rondom onze uitbreiding naar België verzorgd. Voorafgaand hebben ze met een merkidentiteitstraject onze vernieuwde Visie en Missie vormgegeven en onze algehele communicatie aangescherpt. Crisp heeft onze CEO en CCO ook een mediatraining gegeven en klaargestoomd voor het geven van interviews aan Nederlandse en Belgische media tijdens de introductie. Dit alles met succes: wij kijken uit naar verdere samenwerking met Crisp.

Lars Smit Head of Marketing bij Buckaroo

Crisp PR & Communicatie zet zich in voor de PR van D-Link in de Benelux. Naast al het contact met journalisten en bloggers, bedenkt Crisp nieuwe, frisse ideeën om de producten van D-Link in de media onder de aandacht te brengen. Voor de zakelijke markt richt Crisp zich op het maken en verspreiden van relevante content.

Reina Schijf-Aalten E-tail & Marketing Manager Benelux bij D-Link

Met Crisp PR & Communicatie heb ik een partner gevonden die meer doet en minder praat. Er komen ideeën, ze zijn gevoelig voor suggesties en er is echte samenwerking. Crisp heeft verschillende whitepapers, onderzoeken en artikelen voor PR-Dashboard geproduceerd en denkt mee over de te volgen strategie. Je kunt ze ongetwijfeld ook los laten, maar zelf betrokken zijn geeft een nog mooier resultaat.

Jeroen Goeman Borgesius Executive Director bij PR-Dashboard

Chris zet zich in als vrijwilliger voor Resto VanHarte. Deze organisatie strijdt tegen eenzaamheid door mensen met elkaar te verbinden aan de gezamenlijke eettafel. Op een proactieve manier denkt hij strategisch mee met het positioneren van Resto in de media en ondersteunt hij in de uitvoerende werkzaamheden. Voor de Week tegen Eenzaamheid bedacht hij - in tijden van corona - een online platform waar gasten van Resto hun ervaringen delen ter inspiratie voor anderen. Onder andere Telegraaf, Metro en Goedemorgen Nederland communiceerden tijdens de Week tegen Eenzaamheid over het werk van Resto VanHarte naar aanleiding van een proactieve perslobby.

Renske Westerhof Communication Coordinator bij Resto VanHarte

PR deden wij vaak zelf, maar nadat Crisp PR & Communicatie een eerste opdracht voor ons uitvoerde zijn we meteen een vaste samenwerking aangegaan. En met resultaat. Dankzij korte lijntjes en heldere communicatie is het fijn en snel schakelen met Crisp. Ze begrijpen de verschillende markten waar de dochterondernemingen van Mijndomein in opereren, weten daar de juiste perscontacten te vinden en publiciteit te genereren. Ook strategisch is het een prettige sparringpartner.

Joost van Rooij Chief Marketing Officer bij Mijndomein.nl