
Vers, fris en vernieuwend
Mensen laten praten over jouw merk. Dat is het ultieme doel van iedere marketing campagne. De overtreffende trap van verkoopcijfers. Ik heb Crisp in 2020 opgericht om merken te helpen dat ultieme doel te behalen. Met Public Relations als onze kernexpertise brengen wij beproefde theorieën, zoals Identiteit, Imago en Reputatie, op een frisse en vernieuwende manier in de praktijk.
Brand Builders
01Wij helpen je jouw bedrijf overtuigend te positioneren op alle communicatie fronten. Of dat nou in een marketingstrategie, interview of sales- of investeerders pitch is.
Content Creators
02Wij maken effectieve content waarmee je jouw propositie duidelijk communiceert. Content die inzetbaar is op alle communicatiekanalen en bovendien aanstuurt op actie en conversie.
Reputation Managers
03PR is onze kern: wij zorgen dat jouw bedrijf of product in het nieuws komt. Van introductie tot structurele PR, wij hebben ruime ervaring en een groot netwerk van journalisten en influencers.
Wij zijn Brand Builders
Onze kernexpertise is Public Relations. Hierdoor hebben wij een unieke kijk op marketing en communicatie: wij vertellen liever een eerlijk verhaal waarmee we consumenten en journalisten aanspreken en vertrouwen wekken, dan dat we een dienst of product opdringen. Dit vind je terug in onze strategieën en de content die wij creëren.
Chris heeft ervaring in PR opgedaan aan zowel bureauzijde als klantzijde. Hij heeft gewerkt voor merken zoals Google, Nikon, Payconiq, VodafoneZiggo en Zonnatura. Bij Payconiq, waar Chris werkte voordat hij Crisp oprichtte, was hij verantwoordelijk voor marketing en communicatie richting consumenten. Die ervaring maakt dat Crisp altijd meedenkt met merken hoe een PR strategie kan bijdragen in een overkoepelende marketing campagne, zowel strategisch als op resultaat.