Mediatraining

Frank du Mosch
Vertellen uit het hoofd omdraaien naar verhalen uit het hart. Frank du Mosch, ex-journalist en presentator voor onder andere het NOS journaal, Jeugdjournaal en Netwerk, neemt je tijdens de mediatraining mee in de wereld van journalistiek. In de voormalige Twee- en EenVandaag studio, aan de tafel van Netwerk, stomen we je in een dag klaar voor het succesvol afleggen van TV- en radiointerviews, telefonische interviews met journalisten en pitches en presentaties. Aan het einde van de dag loop je de studio uit met het zelfvertrouwen dat je jouw boodschap niet alleen kunt overbrengen, maar ook anderen kunt enthousiasmeren.


Merkidentiteit
Hoe enthousiasmeer je mensen wanneer je je verhaal vertelt? Tijdens de mediatraining achterhalen we de drijfveren van jouw organisatie, de maatschappelijke meerwaarde.
De reflectie die je krijgt op verbale en non-verbale communicatie is eigenlijk altijd een eye-opener. Maar echt bijzonder wordt het door de diepte in te gaan, de stip de horizon te bepalen, de purpose, de maatschappelijk meerwaarde. Dan wordt vertellen uit het hoofd opeens verhalen uit het hart.
Voormalige Twee- en EenVandaag studio
Uit je comfortzone. De mediatraining vindt niet plaats bij jou op kantoor, maar in de voormalige Twee- en EenVandaag studio in het oude TROS-gebouw. Aan de tafel van Netwerk, waar ook Pim Fortuyn en Jan Peter Balkenende zijn geïnterviewd. Zo leer je om onder druk ontspannen je verhaal te vertellen.

Frank du Mosch
Na jarenlang als presentator en journalist te hebben gewerkt, besloot ik te gaan doen waar ik energie van krijg: mensen helpen. Met de kennis die ik als journalist heb opgedaan, positioneer ik merken op een manier zodat zij een interessant verhaal voor de massa hebben, en dus voor de media.
