a
d

WE ARE BRUNN

Let’s Work Together

RestoVanHartePost

Crisp draagt bij aan de maatschappelijke missie van Resto VanHarte

Resto VanHarte zet zich in om eenzaamheid en sociaal isolement te bestrijden. Dat doen ze met een heerlijk drie-gangen menu, gekookt in het lokale buurthuis of school. Eén of twee avonden per week toveren de vrijwilligers van Resto VanHarte de locatie om tot een gezellig buurtrestaurant waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en het gesprek aan kunnen knopen.

 

Crisp ️Resto VanHarte

Jaren geleden, na een mislukte studie Rechten, deed ik iets waar mijn hart toen lag: ik was kok. Het creatieve, de structuur, de ingrediënten, het kameraadschap in de keuken, ik kon er geen genoeg van krijgen. Koken was echt mijn ding zeg maar…

Tot ik er na een jaar of vier ineens helemaal klaar mee was. Ik had een burn-out. Op dat moment wist ik het niet, maar ik keerde binnen enkele maanden helemaal in mezelf. Ik kwam terecht in een sociaal isolement waarbij ik weinig contact had met de buitenwereld.

Gelukkig ging het na een aantal maanden, toen ik mijn studie Communicatie Wetenschap begon, weer beter. Inmiddels ben ik met mijn eigen bedrijf begonnen en is het tijd om terug te geven. En hoe beter dan mijn passies te combineren: mijn bedrijf gaat Resto VanHarte op vrijwillige basis ondersteunen in PR & Communicatie. Ik hoop zo een bijdrage te kunnen leveren aan het onder de aandacht brengen en bestrijden van eenzaamheid en sociaal isolement. En wie weet vind je mij ook nog een keer achter de potten en pannen…

 

Meer informatie over Resto VanHarte vind je hier

Chris heeft ervaring in PR opgedaan aan zowel bureauzijde als klantzijde. Hij heeft gewerkt voor merken zoals Google, Nikon, Payconiq, VodafoneZiggo en Zonnatura. Bij Payconiq, waar Chris werkte voordat hij Crisp oprichtte, was hij verantwoordelijk voor marketing en communicatie richting consumenten.

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen en blogs van Crisp Communications?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief: