a
d

WE ARE BRUNN

Let’s Work Together

2020, een jaar om niet te vergeten…

Toen ik met Crisp PR & Communicatie begon, 1 maart 2020, had ik “het nieuwe normaal” niet kunnen voorspellen. Twee weken later was het improviseren geblazen. Achteraf gezien een goede timing. Het gaf niet alleen tijd om Crisp een gezicht te geven, maar ook om de organisatie in te richten volgens de nieuwe standaard: flexibel en doelgericht.

 

 

Corona
Als eerste een bedankje aan alle mensen die Crisp van de eerste dag hebben gesteund en aangemoedigd. Want twee weken na de start van Crisp, toen de wereld op z’n kop werd gezet door corona, was er vooral behoefte aan sturing. Waar gaat de markt naar toe? Waar liggen de kansen? Hoe laten we onszelf zien nu we niet meer op bezoek mogen?

Corona had ook directe invloed op de eerste opdrachten. Deze gingen (gedeeltelijk) niet door. Erger nog, de PR markt leek even helemaal stil te liggen… Maar al vrij snel kwam er beweging: prachtige klanten zoals Buckaroo, D-Link, GO Sharing, PR-Dashboard en Mijndomein meldden zich. Bovendien ben ik vrijwilligerswerk gaan doen voor Resto VanHarte.

 

GO 2021!
Ook intern volgden de ontwikkelingen elkaar snel op: een upgrade van de merkidentiteit, collega’s Roos en Ralph waarmee ik veel ben gaan samenwerken en stagiaire Sanne die in november is gestart.

Het mooie van dit talent samen is dat wij allemaal een idee hebben over hoe PR er in 2021 uit hoort te zien. En specifiek, hoe wij als Crisp merken en marketingmanagers kunnen ondersteunen om PR effectief binnen de marketingstrategie in te zetten. Niet alleen uitvoerend, maar ook als drijvende kracht achter alle communicatie. Structureel en, zoals altijd, de pijlen hoog gericht.

Hoewel ik graag stil sta bij de – mooie – momenten van 2020, kijk ik vooral uit naar 2021 om samen de mooie verhalen te gaan vertellen.

Chris heeft ervaring in PR opgedaan aan zowel bureauzijde als klantzijde. Hij heeft gewerkt voor merken zoals Google, Nikon, Payconiq, VodafoneZiggo en Zonnatura. Bij Payconiq, waar Chris werkte voordat hij Crisp oprichtte, was hij verantwoordelijk voor marketing en communicatie richting consumenten.

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen en blogs van Crisp Communications?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief: