a
d

WE ARE BRUNN

Let’s Work Together

2 Minute Tips - Crisiscommunicatie

Crisiscommunicatie

Corona-virus: bedrijven zoals KLM en Albert Heijn werden overspoeld met vragen van bezorgde consumenten. Wat kunnen wij van ze leren?

In deze 2 Minuten Tip vertel leg ik aan de hand van de crisis rond het Corona-virus (COVID-19) uit hoe je jouw communicatie kunt voorbereiden op crises, welke hulpmiddel je zeker hierbij nodig hebt en hoe je zorgt dat je omzet blijft maken.

 

Om de presentatie te bekijken schrijf je je hieronder in op onze nieuwsbrief. In de bevestigingsmail sturen we je de link waarmee je de presentatie kunt openen.

 

Chris heeft ervaring in PR opgedaan aan zowel bureauzijde als klantzijde. Hij heeft gewerkt voor merken zoals Google, Nikon, Payconiq, VodafoneZiggo en Zonnatura. Bij Payconiq, waar Chris werkte voordat hij Crisp oprichtte, was hij verantwoordelijk voor marketing en communicatie richting consumenten.